CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

my belog

my belog

Followers

Saturday, February 12, 2011

JOURNAL 20# Aku Mahu Saiz S

Assalammualaikum & Salam sejahtera..

Tajuk entry ni bukan keiginan saya, atau impian atau kenyataan atau azam. Itu adalah tajuk sebuah novel yang my sis baru belikan for our younger sista :)

Diterbit oleh PTS ONE SDN.BHD 

Sebernanya tertarik ngan 1 ikrar dalam buku ni. Ikrar ni berbunyi :

Maka saya,
Protege obesiti,
Berikrar, Bahawa sesungguhnya,
Akan menumpukan,
Seluruh tenaga dan usaha saya,
Bagi mencapai berat badan ideal,
Dan menjaga,
Pemakanan saya, 
Serta perut boroi saya,
Dengan penuh kedaulatan dan kesusilaan. 
Berlandaskan prinsip-prinsip yang berikut :


Kepercayaan kepada diet,
Kesetiaan kepada mentor,
Keluhuran ketika bersenam,
Kedaulatan sayur salad,
Kesopanan dan kesusilaan

Hehehehhe sangat cool kan ikrar ni? 

Ok, mari kita baca ikrar sama-sama (Angkat tangan kanan)

Heheh, semoga terhibur!

Okbai,

xoxo,
izzati ^__^

like kalau suka ikrar tuh!

1 comments:

e F a

nice blog izzati!! even blog kmk pun simple..
eehhh, mok diet ada ikrar juak eh, mun langgar ikrar tok apa jadi.. eehhehe

Post a Comment