CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

my belog

my belog

Followers

Saturday, February 12, 2011

JOURNAL 19# MEMORY THAT I WONT FORGET

Sedang fokus membuat assignment petang tadi, then tgk twitter ada hashtag #MemoriAsrama..
So ni ape yang saya tweet petang tadi




Boleh klik image untuk view yang lebih jelas :D

I guess banyak lagi Memori Asrama yang saya tak akan lupakan sampai bila-bila. Sebab apa? Sebab 9 tahun saya membesar di asrama..Whehhe (5 tahun di asrama Kolej DPAH Abdillah, 1 tahun Matrikulasi Labuan, 3 tahun UPM, Serdang )
So it a long-long-long memory, korang tau?Asrama la yang mematangkan saya sehingga saya jadi seperti hari ini..Ecececeech :X
So, korang pun mesti ada memori yang korang tak akan lupakan kann?kan?

Bila tweet pasal MemoriAsrama, buat saya rindu kat Kolej Abdillah . Kolej Abdillah yang terkenal dengan landskap yang cantik, dan pengetua nya yang garang :)

kolej tercinta :)


antara landskap Kolej Abdillah.
cantik kan?

source gmbar : GOOGLE

ni bukan jurassic park tau..
ni kolej abdillah.hahha
my bro, taufiq & siddiq

 2 hijau
sorri gambar kembali di gambar :) dulu mana ada kamera digital..heheh
semua kamera KODAK!
sebelum berbuka puasa :)
with besties
 posing dalam bas .hehehe comel tak kitorg??
 dewan makan
 dewan besar :)
 memori daun pisang
ini saya! bergambar kat atas katil kat asrama..bhahhahahahahahhaha ;D

Tersergam indah di Petra Jaya,
Lambang kemegahan kita semua,
Namamu harum kekal sentiasa
Itulah Kolej yang ku cinta..

Itu je baris lagu yang ingat... Heheheheh

Okbai,

xoxo,
izzati ^__^

sila klik like yer!

2 comments:

lalatipah

HAHAHAHA!!gemok oiiiii..upload fb dek,miahaha!!

izzati

blurr gmbr tok..sikda scan k nyecan

Post a Comment