CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

my belog

my belog

Followers

Wednesday, April 20, 2011

JOURNAL 36#MARI KETAWA

Lawak 1 :
Seorang nenek berusia 56 tahun baru selamat melahirkan bayi, anak nya yang ke -17. Ketika rakan-rakan nya datang berkunjung ke rumahnya, mereka bertanya, "Mana baby kau?" Nenek itu menjawab, "Nanti dulu".
Beberapa minit kemudian, mereka berkata ingin melihat bayi itu lagi. Nenek itu menjawab, "nanti dulu". Akhirnya, mereka bertanya, "Bila boleh kami melihat anak kau?". Nenek itu menjawab,"Bila dia menangis".
Mereka kehairanan, "Kenapa kena tunggu sampai di menangis?"
"Sebabnya..aku lupa dimana aku letak anak aku", kata nenek itu

Lawak 2:
Lawak 3 :
Ali: Mamak berapa harga teh o?
Mamak : kalo panas RM0.80, sejuk RM1.20
Ali : bagi saya teh o panas
Mamak: Teh o panas siap!
Ali dengan rakusnya minum teh o panas tadi.
Ahmad: Ilex la bro. Panas tu.
Ali : Kena habiskan cepat, kalo sejuk mamak caj RM1.20
Ahmad : -_-

Lawak 4:
Apa persamaan kain jemuran dengan telefon??
= dua-dua kalo dah 'kringgg' boleh angkat

Lawak 5:
Seorang posmen datang menghantar surat.
"Assalammualaikum"
"Waalaikumsalam"
"Ni rumah encik Baba ke?"
"ye, saya"
"Poning kepala saya cari rumah encik ni"
'Buat susah2 je abang ni. Napa tak pos je?"

Lawak 6:

Lawak 7:


Lawak 8:
Climbing shoes klik SINI

Lawak 9:
Restaurant HALAL klik SINI 
Senyum dapat mengurangkan kedutan di muka :)

0 comments:

Post a Comment